• תפריט נגישות
    • מותאם לפיירפוקס ולכרום*
    • מותאם לעיוורי צבעים
    • מותאם לכבדי ראייה
    • תצוגה רגילה
    • תפריט קיצורי מקלדתAlt + Shift + 0
    • הפסק תנועתיות באתר
    • להגדלת פונטים לחץ על מקשים
    • Ctrl + להגדלה
    • Ctrl - להקטנה
    • Ctrl 0 לאיפוס
    • אפס לברירת מחדל

    טיפים לספורטאים צעירים 

    תזונת ספורט:
    גל עומר, דיאטנית ספורט מצוות התזונה במדיקס, העבירה הרצאה לבנות אתנה במנשה והעשירה אותן בידע. ריכזנו עבורכם מספר הנחיות לתזונה נכונה ובריאה המתאימות לספורטאים צעירים מכל תחום:
    "הנחיות תזונת הספורט כוללות התייחסות לשלושה שלבים של אכילה ביחס לזמן הפעילות. הקפדה על אכילה בהתאם לשלושת השלבים, תוביל לביצוע אימון איכותי יותר ואף תאפשר למקסם את השפעת האימון על בניית השרירים והתאוששות הגוף לאחר האימון"...

    לקריאה על שלושת השלבים והמלצות תזונה נוספות - לחצו על הקובץ המצורף: 

    תזונת ספורט לספורטאים צעירים .pdf