• תפריט נגישות
    • מותאם לפיירפוקס ולכרום*
    • מותאם לעיוורי צבעים
    • מותאם לכבדי ראייה
    • תצוגה רגילה
    • תפריט קיצורי מקלדתAlt + Shift + 0
    • הפסק תנועתיות באתר
    • להגדלת פונטים לחץ על מקשים
    • Ctrl + להגדלה
    • Ctrl - להקטנה
    • Ctrl 0 לאיפוס
    • אפס לברירת מחדל

    טיפים לספורטאים 

    במהלך סגר הקורונה, מרכז הצעירים של מנשה, בשיתוף מדריכים ומאמנים מקומיים, העלו לפייסבוק סרטוני הדרכה בתחום הכושר והבריאות, כדי לעזור לכולכם לשמור על שגרת אימונים וכושר גם בבית או בחצר.
    הקישורים לסרטונים כאן למטה (לבחירתכם):

    אימון כושר של לירן שגיא - הרכז המקצועי של ענף הכדורסל בעמותת רותם, מאמן כדורסל מוסמך עם ניסיון של כ-12 שנים, בעל תואר ראשון בחינוך גופני.
    אימון כוח בסגנון היט - אימון קצר, ממוקד עם מנוחות קצרות וחזרות עצימות. האימון נוגע בכל חלקי הגוף בצורה מדורגת ומתאים לגילאי 13 ומעלה. 

    לאימון של לירן - לחץ כאן

    אימון עם אולג ברלוביץ - מאמן קט-סל בעמותת רותם, המלצות איך לבנות אימון כוח בייתי.
    מתאים לכל הרמות.

    לאימון של אולג - לחץ כאן

    אימון פונקציונלי עם עמית הימלשטיין מסטודיו סאנשו ישראל הממוקם בקיבוץ עין שמר.
    אימון כושר, סיבולת וגמישות המשלב את משקל הגוף. מתאים לכל הרמות.

    לאימון של עמית - לחץ כאן

    שיעור "תרגול יוגה" עם נועה שי - לשיפור הגמישות ולשחרור מתחים. מתאים למתרגלי יוגה וגם למי שהיוגה חדשה לו. נועה, מורה מוסמכת ליוגה, בעלת ניסיון רב, מלמדת חוג יוגה בימי שני בערב במועדון כושר מנשה.

    לשיעור של נועה - לחץ כאן

    אימון כושר עם מאיה שפירא, מאמנת כושר מוסמכת מכון וינגייט – אימון (HIIT (High-intensity interval training – אימון עצים שיעבוד על סיבולת לב הריאה ועל הכוח שלכם גם יחד.

    לאימון של מאיה - לחץ כאן

    שיעור "יוגה נשית" בהדרכת עמית זילברברג - שיעור יוגה נשית המאפשר העמקה של הקשב והקשר לגוף, לנשימה ולתודעה, מתוך תנועה חופשית ומשמחת. עמית, מורה ליוגה נשית והאתה יוגה.

    לשיעור של עמית - לחצי כאן


    תזונת ספורט:
    גל עומר, דיאטנית ספורט מצוות התזונה במדיקס, העבירה הרצאה לבנות אתנה במנשה והעשירה אותן בידע. ריכזנו עבורכם מספר הנחיות לתזונה נכונה ובריאה המתאימות לספורטאים צעירים מכל תחום:
    "הנחיות תזונת הספורט כוללות התייחסות לשלושה שלבים של אכילה ביחס לזמן הפעילות. הקפדה על אכילה בהתאם לשלושת השלבים, תוביל לביצוע אימון איכותי יותר ואף תאפשר למקסם את השפעת האימון על בניית השרירים והתאוששות הגוף לאחר האימון"...

    לקריאה על שלושת השלבים והמלצות תזונה נוספות - לחצו על הקובץ המצורף: 

    תזונת ספורט לספורטאים צעירים .pdf